Nazwa użytkownika:

Hasło:

Autor Wątek: Instrukcja dostepu do forum  (Przeczytany 1441 razy)

Alek

  • Gość
Instrukcja dostepu do forum
« dnia: Grudzień 05, 2013, 01:54:14 pm »
Witamy na forum klubu gier bitewnych Twierdza Wrocław.

Rejestracja na forum jest zamknięta, z powodu botów. Aby się zarejestrować na forum, należy napisać na adres klub[małpa]twierdza-wroclaw.pl maila, w którym krótko napiszecie o sobie, oraz nick, który chcecie na forum, a ja odeślę maila z loginem i hasłem, zaraz po rejestracji.

1. Są cztery formy uczestnictwa w klubie:

a) Członek klubu Twierdza Wrocław
Wymagania:
-Wymagana wizyta co najmniej raz na 3 miesiace na forum.
-Wymagana obecność i granie na spotkaniach klubowych co najmniej trzykrotnie w cyklach dwumiesięcznych.
-W ramach reprezentowania klubu na imprezach zewnętrznych (turnieje nie lokalne) wymaga się w pełni pomalowanej armii.
- Opłacanie składki członkowskiej w wysokości:                                 
    - + 10 zł dla osób o statusie ucznia czyli do momentu rozpoczęcia studiów/ zakończenia nauki i znalezienia pracy
    - + 20 zł dla osób na studiach/ posiadających pracę
    - 5 zł  jednorazowa wejściówka dla osób, które nie chcą płacić składek ale chcą pojawiać się na spotkaniach.
    - 5 zł jednorazowo dla osób przychodzących jedynie na turnieje WFB/WH40000, jeżeli nie opłacają wyżej opisanych składek.

Uprawnienia:
-Dostęp do wszystkich wątków na forum, w tym zamówień wspólnych oraz spraw klubowych.
-Możliwość uczestniczenia wraz z resztą członków w wydarzeniach klubowych na poziomie lokalnym (eventy, turnieje, liga).
-Pierwszeństwo użytkowania stołów na spotkaniach klubowych względem ludzi z zewnątrz oraz względem członków klubu.
-Możliwość gier podczas spotkań i poza nimi i użytkowania zasobów klubowych (np. makiet, tray'ow, znaczników)
-Uczestniczenie w imprezach wyjazdowych oraz korzystanie z profitów wynikających z bycia członkiem klubu.
-Rabaty w sklepach stacjonarnych (10% Bard i 11% Planszóweczka)

b) Nowy członek Klubu
-Wymagana obecność i granie na spotkaniach klubowych co najmniej trzykrotnie w cyklach dwumiesięcznych.
-W ramach reprezentowania klubu na imprezach zewnętrznych (turnieje nie lokalne) wymaga się w pełni pomalowanej armii.
- Zwolnienie z opłacania składki przez pierwsze 2 miesiące z możliwością dobrowolnych wpłat

Uprawnienia:
-Dostęp do wszystkich wątków na forum z wyjątkiem zamówień wspólnych oraz spraw klubowych.
-Możliwość uczestniczenia wraz z resztą członków w wydarzeniach klubowych na poziomie lokalnym (eventy, turnieje, liga).
-Pierwszeństwo użytkowania stołów na spotkaniach klubowych względem ludzi z zewnątrz
-Możliwość gier podczas spotkań i poza nimi i użytkowania zasobów klubowych (np. makiet, tray'ow, znaczników)
-Uczestniczenie w imprezach wyjazdowych oraz korzystanie z profitów wynikających z bycia członkiem klubu.
Aby zmienić się na Aktywnego członka, należy w cyklu 2 miesięcznym pojawić się co najmniej 3 razy

c) Nieaktywny członek Klubu
- Po długiej absencji na spotkaniach. Możliwy jest przydział ponowny rangi członka klubu po wnioskowaniu o przywrócenie rangi.
- Wymagania - brak. Po miesięcznej absencji takowego członka bez znaku życia - ban.

Uprawnienia:
-Uprawnienia - dostęp jedynie do kategorii "Spotkań regularnych" na forum i możliwość jedynie dodawania nowych postów.
-możliwość korzystania z zasobów klubowych na spotkaniach i eventach lokalnych.

d) Mendy Ogrynowe
Wymagania:
- stawianie się co najmniej na 1 z cyklu 3 kolejnych turniejów organizowanych przez Blesa.
- opłacenie 5 zł jednorazowo dla osób przychodzących jedynie na turnieje WFB/WH40000, jeżeli nie opłacają wyżej opisanych składek.
Uprawnienia:
- dostęp do kategorii "Spotkań regularnych" oraz "Warhammer Fantasy Battle".
- możliwość korzystania z zasobów klubowych na turniejach i eventach lokalnych.

2. Sprawy porządkowe.
Każdy sprząta po sobie. Jeśli korzystasz z zasobów klubowych, to odłóż je na miejsce, skąd je wziąłeś.
Nie śmiecimy. Sa 2 kubły sporego rozmiaru na dole i tam tez wrzucamy odpadki.
Po każdej grze stół ma zostać opróżniony z używanych makiet.
Nie niszczymy materiałów klubowych, a przynajmniej staramy się tego nie robić. W przypadku uszkodzenia, staramy się to naprawić, albo zglosić uszkodzenie osobie zarzadząjącej. Koniec z porzuconymi, popsutymi obeliskami. Tak trudno zamoczyć "anal-pluga" w kleju (wiaderko z wikolem jest na polce w klubie) i skleić go do kupy?

3. Zasady na forum
Nie będzie tolerowane chamstwo, w żadnym z jego przejawów ani ataki personalne i obrzucanie się gównem i przepychanki - forum jest medium informującym - i do tego będziemy go stosować. Jak ktoś potrzebuje potrollowac - zapraszamy na inne fora. Watki/posty powyższego typu będą kasowane, osobie je produkującej nadane ostrzeżenie - przy recydywie - ban.


4. Higiena

Zwrócono wielokrotnie uwagę - myć się :) Kubatura pomieszczenia nie toleruje brudasków. Na koniec miesiąca zasponsoruję miseczkę z miętówkami - mogą się przydać czasem :)

5. Zasada Stawiennictwa:
a) Każdy nowy gracz, chętny do rejestracji na forum, MUSI się stawić oraz grać (w dowolny system bitewny) w cyklu 3 spotkań w okresie 2 miesięcy, zanim zostanie wpisany w poczet członków oraz dostanie dostęp na forum.

Pozdrawiam, Alek
« Ostatnia zmiana: Luty 03, 2016, 11:31:46 am wysłana przez Alek »